mdiet.gr - Σεραλίδης Γιώργος

 
  • Narrow screen resolution
  • Wide screen resolution
Οδηγίες διατροφής για τις Καλοκαιρινές Διακοπές
4834215382035240230487077.jpg
Μην ξεχνάτε το πρωινό
Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα καλό πρωινό το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει άπαχα γαλακτοκομικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα εποχής, ή ακόμη ένα κομμάτι κέικ, ή ένα τοστ ή ένα αυγό βραστό. Προτιμήστε το μέλι της περιοχής που θα βρεθείτε ή κάποια σπιτική μαρμελάδα. Το πρωινό κρίνετε απαραίτητο γιατί θα σας "κρατήσει" μέχρι το επόμενο γεύμα και θα αποφεύγετε τα τσιμπολογήματα όπως τυρόπιτες, κρουασάν βουτύρου κτλ.
Διαβάστε περισσότερα...
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ανακοίνωση – Ενημέρωση

Το Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας σε μια προσπάθεια προστασίας του πολίτη, με την αριθμ. οικ. 3215 (ΦΕΚ 655/Β/30-06-98) Υπουργική Απόφαση «προϋποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας Μονάδων Αδυνατίσματος και Διαιτολογικών Μονάδων» όπως αυτή τροποποιήθηκε με την αριθ. Α4/ οικ. 4564 (ΦΕΚ 919/26-08-98 τ.Β) καθορίζει ότι:

Διαβάστε περισσότερα...
 
Μεσογειακή Διατροφή

sks.jpgΜεσογειακή Διατροφή

Τι γνωρίζουμε για αυτή;
Στις αρχές της δεκαετίας του 1950 ξεκίνησε μία μεγάλη έρευνα, γνωστή ως η μελέτη των 7 χωρών, όπου μελετήθηκαν οι διατροφικές συνήθειες ανθρώπων από τις εξής χώρες: Γιουγκοσλαβία, Ελλάδα, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ιταλία, Ολλανδία και Φινλανδία.
Τα ευρήματα της συγκεκριμένης μελέτης, που διήρκησε 30 χρόνια, έδειξαν ότι οι Κρητικοί εμφάνιζαν το μικρότερο ποσοστό θνησιμότητας από καρδιαγγειακά νοσήματα και καρκίνο, καθώς και τον μεγαλύτερο μέσο όρο ζωής. Από τότε πολλές επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι το αποτέλεσμα αυτό είχε τις ρίζες του στην παραδοσιακή Μεσογειακή Διατροφή των Κρητικών εκείνης της εποχής.
Διαβάστε περισσότερα...
 
aruro.JPG
SYNTAGH.jpg
Το Άρθρο του Μήνα
Η Συνταγή της Εβδομάδας


diet-in-veggies.jpg
metrhsh.jpg
Διατροφή μέσω Διαδικτύου
Υπολογίστε...







mdiet.gr - Σεραλίδης Γιώργος